tisdag 14 oktober 2014

Ja med så där ja.

Kan förövrigt säga att intervjun gick käpp rätt åt skogen. Det var ett flertal saker det fallera på, dock så tänker jag inte gråta över saken. Det enda som var positivt var att jag svor inte en enda gång under hela faderuttan. Nu har jag tagit det så långt som jag kunnat.Hoppas dock innerligt att de väljer min kollega från Alvik, han kan jag säga knäckte, han kunde tala, han var pedagogisk och helt enkelt fantastisk! Så han var som klippt och skuren för den här rollen. Jag stänger dock detta kapitel och går vidare.

Idag kom även Berta-Britta som ett brev på posten, men vad gör det då dagen en då sög royaly svettig kamelanus. Nu är det dock inte så illa som det låter, mår rätt bra en då:) Det är bara det här med humöret som svänger en aning. Jag är ingen förbannad jäva solstråle ska gudarna veta!

Annars så ser jag fram emot ledighet, fan va jag ska sova, det har jag bestämt!
Är en aning halft skeptisk till att hålla i en bastukväll på fredagen, men samtidigt så vet jag så väl att jag kommer att njuta av det, så vi kör på det, värsta fall så får jag basta själv om det inte dyker upp någon och det är helt okej med mig :) Inte så att jag inte trivs i mitt egna sällskap, fast som i helgen så hade jag kunnat göra slut med mig, eftersom det vart så påfrestande med PMS:en.

Nu ska jag bara orka med resten av veckan, idag ska jag upp rövtidigt då det blir konsultation. YEY! Oh well kanske hinner röja upp mitt hem lite. Städa behövs som vanligt, och sätta upp den där ingen reklam skylten på dörren. För seriöst, jag får gå till soprummet varenda vecka med en gigantisk ikeapåse fylld av reklam! Jag orkar inte mer! Det är stört löjligt hur mycket papper det går åt.
funderar att sätta skiten under min brevlåda så allt går till pappersinsamlingen. För det mesta kollar jag faktiskt alla erbjudanden på nätet så som ica, hemköp, City gross osv. mycket mer smidigare då jag sitter och planerar veckans köp.

Får se vad man orkar hitta på med kycklingen också måste väl slänga in fanskapet i ugnen idag. Aaaaw what ever, nu ska jag slösurfa. over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar