måndag 6 oktober 2014

Vilken natt!

Ja, det ska gudarna veta! Slet som ett djur, och nu vill jag bara hem och rasa.
Det roliga med mina arbetsdagar är att morgonpersonalen numera kör morgonmötet inne hos mig, känner mig hedrad och älskad som fan :) Ja, som sagt helt jävla ubervarm inombords :)

*ASG* Sedan fick jag veta att grabbarna kallar mig raggarbönan! Ha ha, kan fan inte sluta skratta!
Vars de hitta det uttrycket ifrån är fan beyond me, men jag fick mig ett ruskigt gott skratt.

Har ett inlägg jag skrivit och hade velat langa ut det, men då det är så grovt skrivet så känns det helt fel, och här kommer nog min PK in. Det är allt annat än rumsrent. Aaaaaw well, det får ligga på datorn ett tag till, så får vi se vad man ska göra sig av med skiten. 40 till hemgång, och tröttheten är så påtaglig så kommer sitta och sova i soffan medan dom fixar mina fönster, det här kommer bli sjukt intressant. Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar