fredag 3 oktober 2014

Det vart ingen nattmacka

men vi får göra ett nytt försök i veckan.
Anyway, jag kan ju lugnt säga att jag sovit kanske max på sin höjd 3-4 h.
Dock kan jag en då inte klaga på dagen *ler*

Vid 18 så gick jag till Abrahamsberg och mötte Becks. Jag gick liksom bara raka vägen in i tuben, hör dock en välbekant röst skrika till, asså snacka om blindstyre. *skratt* Haja fan ingenting:)
Anyway, det var skitroligt att träffa denna Donna, ATT vi tjura och sura över så förbannade dumma, banala saker, måste nog gå till historien som ren idioti! Usch, att det gått så mycket tid också, ja vad ska jag säga. Min jävla långsinta hjärna behöver seriöst hjälp ibland!
Vi gick till mig och och satt och snacka, och nu känns det faktiskt riktigt bra. Ruskigt nice att bara catch up. Tråkigt att det skulle fan ta så lång tid. *slap*

Ta det från mig, livet är fan för kort att hålla på att sura med människor. PUNKT!
I dag om 7h är det fan i mig muck! MUCK!
Vi är än så länge 5 stycken som ska basta, sedan ska jag och Elfving styra upp lite mat också, ska bli sjuktnice! För är det nåt jag behöver är det bastu och slappna av.

Sedan tror jag faktiskt det blir en hel del plugg, jag måste, jag är så ringrostig så det är snuskigt. Körde en testrunda i går, och första försöket var ju katastrof!!! Sedan att mina tankar var någon helt annanstans än på just plugget *ler*  Jag måste lära mig att inte stressa, att faktiskt läsa igenom frågor. God Damn! Hur svårt ska det vara! Men andra försöket gick mycket bättre med bra resultat, jag har dock gett mig fan på att AC that mother fucker!

Well det blir nog en ruskigt bra helg i vilket fall som helst! Over and out, för nu ska jag fan slava på och hålla mig vaken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar