tisdag 28 oktober 2014

Tisdag.

Yes, redan, dagarna bara springer ifrån mig, och jag har lyckats vänt på dygnet igen. Jiiiisesss min kropp gillar inte mig just nu.
Gårdagen gick i städande och pysslande, va t o m i Bromma Blocks! Fick mig en ny badrumsmatta, yey! Det behövdes eftersom den gamla dela på sig, Jag och Elfving lagade mat, och som sagt helt himmelskt! Helt jävla sjuktgott, sedan runt midnatt fick jag celebert besök.

Får inte nog av Mr, goooooooood god!
Min kropp hatar mig *skratt*
Jag undrar vad fan det är han gör mot mig, och min hjärna. Jag vill bara tänja på de gränser som finns, eller snarare jag vill tänja, tills det inte finns några gränser längre *flinar*
Snusk, snusk, snusk.

And the Ice Queen saknar redan sovsällskapet, WTF!
Jag ska väl orka ta mig in i duschen och dunsa över till Elfving, behöver skingra alla dessa snuskiga tankar med annat.
Morgondagen kommer bli sjuktintressant at the least! Återkommer om det. Nä dags att fixa lite saker. Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar