torsdag 30 oktober 2014

Gårdagen.

Oh dear me, inte nog med att jag var uppe vid halv sju med 3½h sömn i bagaget så drog jag mig till hålan. Det sjuka var att resan tog mig inte mer än 45 min dit, men tillbaks 1½h sjukt! Sjuuuuuuuka köer i denna stad. Hela dagen var präglad av att träffa människor osv, så när jag väl landa hemma, var kistan kaos, jag övertrött och tror ni inte jag däckar i soffan. Sov som en stock.

Resten av kvällen var väl inte direkt lugn, jag hade inte alls räknat med sällskap men oh dear, it was aaaaaazom.
Det enda som störde mig med igår var att jag inte orkade ut med hjärtat, och att jag kanske gjorde honom sur och besviken. Jag hatar sådant! Dock så hade jag aldrig orkat, i was fucking out as a light!
Vakna någon gång vid midnatt. Jiiisesss, min dygnsrytm har nog aldrig varit så urkukad som den faktiskt är.

Anyway, idag vakna jag toktidigt, eller nja jag vart väckt av Elfving. Vart inte alls glad, men sådant händer. Gick upp och langade på kaffe och fixa. Larmsnubben var även här och jag fick skratta så in i helvete med Mr och Elfving som är heeeelt galna. Deras hjärnor är bara för mycket, men kul är det.
Nu ska jag väl iväg för att handla och sedan umgås med Elfving. Hämta min väska och fixa lite andra saker. Det har än så länge vart en helt kanonbra dag, jag har fått skratta så in i helvete! Love days like this.
Och by the way, nu vet jag hur heffaklumparna ser ut, Layla! den grannen som avskyr mig som pesten. *flinar*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar