fredag 24 oktober 2014

Har en viss känsla

Över att jag fucka till allt i lördags, jag måste fan ta och ringa B. Be om ursäkt för mitt beteende, för jag var otrevlig mot allt och alla.*suck*
Snacka om att jag fortfarande har ångest deluxx.....
Samtidigt kan jag ju inte riktigt backa tillbaks bandet, vad är gjort är gjort, och vad som hoppa ur min käft är sagt.

Anyway, jag har i alla fall tänkt att baka i veckan, är så förbannat sugen på cheesecake och jag befinner mig inte direkt i Prag eller i NYC så då bakar man sig själv en helt egen.
Sedan hade jag tänkt att ta en fika med L men jag tror jag helt skippar skiten, skrev snabbt rakt och ärligt vad jag tyckte om hans sexuella anspelningar, inte okej, och det känns obekvämt att ens fika. Hell to the no.

Jag hade tänkt och skriva en massa annat, men vet ni vad!? Jag är helt slut, mörbultad och allmänt slut i kroppen och min hjärna orkar knappt tänka. Så en annan dag, kanske i morgon då jag har återhämtat mig lite. Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar