torsdag 22 oktober 2015

Årets

första anmälning trillade in som ett brev på posten igår, anmäld av en kollega.
Orkar inte ens bli upprörd något mer, utan han hade seriöst problem med mig på ett eller annat sätt.

Dock så var chefen på plats när jag kom till min arbetsplats idag, och jag informerade honom över att jag även höll på med en rapport som dock inte var klar. Men drog en recap av det inträffade. Får väl kontakta facket om det skulle vara några framtida problem.

Jag orkar helt enkelt inte bråka med en kollega som är så respektlös.
Jag fick dock stöttning och all förståelse av mina fantastiska kollegor igår, och två av dess höll mig sällskap hela vägen hem, är så tacksam!
När jag väl kliver av hemma, så mötte jag pojkvännens X.
Jag hade hälsat men blicken sade allt, så jag kilade förbi snabbt som attan.

Anyway, skulle egentligen träffa Mamma och Kungen idag, men båda hade bråttom åt varsitt håll, så det var väl lika bra att det inte vart något av det hela för kände mig relativt låg.
I morgon är det lön och jag måste verkligen ta tag i att kolla igenom ekonomin för den här månaden. Det blir kvällens projekt.

Hade även det galnaste drömmar i natt, inget snuskigt dock, men med en jävla massa människor som inte finns i mitt liv längre av olika orsaker, live or dead.
Helskumt!

Jag har nog inte så mycket mer att berätta, jag klarade säkerhetsprovet galant samt taxan, vilket jag är 100% nöjd med.
Jag var iväg och korrigera mina glasögon, så nu är dom fixade. YEY!
Jag lagade middag till Elfving och hon lagade middag till mig här om dagen. Sjuktmysigt.
Nä nu ska jag fixa lite saker over and out.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar