onsdag 28 oktober 2015

Idag vaknade jag rövtidigt

var inte alls upplagd för något, men sedan trilla Frida in på kaffe och frukost, så morgonen började strålande. Efter det så rulla hon hem och jag tvinga mig in i duschen för att vakna. Gick sedan och mötte Frida och Fredrik vid grillen och där tog dagen fart. Pitstop vid ÖB och vidare ut till Märsta. Det var år och dagar sedan jag var där ute och snurra, anyway kom innanför dörren och vi var lite i chock innan vi satte igång och röjde upp. Vi visste liksom inte riktigt vars vi skulle börja.
Men jag tog tag i klädkammaren, lister, dörrar, karmar u name it! sedan gick jag loss på nästan alla fönster. Efter det så börja jag med toaletten, visst Frida hade städat den osv. det var inga fel osv. men min OCD! ja, så tog jag om hela midivittet.
Efter att jag hade tagit det sista i toan så drog vi till Willys och handlade mat, asså sötnötarna bjukka på det! Så söta! Jag hitta även en liten present till Mr, det är inget speciellt, inget stort. Dock så löööööös den på långt håll, och skrek Mr.

Anyway, vi drog och käka innan vi satte igång med det sista. Jag gick loss på köket fast de båda hade städat där, men som sagt min OCD är rätt illa, så jag tog luckor och skåp. Jiiisesss, ibland kan det bli överdrivet. Men fuck va rent det vart! Borde göra en likadan storstädning hemma igen, men då måste jag ha två ledigadagar minst! Jag fick även skatter av Frida och Fredrik en superduperstor låda tvättmedel som kommer räcka i minst 1 år samt en platta med longdrinks, perfekt för bastu!
Är jag världens mest lyckligaste människa.
Anyway, vi drog nog från Märsta runt 19 och sedan drog vi förbi CityGross igen, Musslor, skitbilliga och sååååå gott! I´m so happy! Lyxiga matlådor kan jag lova, men för 1½ kilo 40kr! Seriöst!
Handlade även massa ljus, asså massor i mängder! Så nu är Jessse glad!!! YEY!

Sedan körde jag ett rejs här hemma, städa lite till, ja jag vet! Asså jag kan bara inte släppa det.
Jag har även testat doftoljan Pepparkaksbak som jag fick av Mr, and i loooooove it! Hela lägenheten doftar så gott, även om jag inte äter pepparkakor men damn! DOFTEN! I LOVE IT! Det är som glögg, fantastisk doft men smakar fan röv.

Nä, jag har i alla fall kommit in i duschen och är äntligen ren! Shit va jag har svettas idag.
Well nu ska jag bara softa. Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar