tisdag 13 oktober 2015

Gjorde min sista dag den 3/10 innan semestern

Kom hem sent och började packa, dagen var ju som den var, och Babe pigga upp tillvaron med att komma över, fast jag hade vart otrevlig deluxx mot honom i luren. Han har en ängels tålamod!

Han tittade mest förvirrat och höll sig i bakrunden eftersom jag fick mina utbrott, jag hatar att packa! Anyway, han fick en svampmacka sent på natten som tack för tålamodet, ha ha, jag vet patetiskt!

Som sagt söndagen hägrade och jag kommer återkomma till inblickar i resan typ i morgon när jag orkar skriva, nu handlar det om att fått spendera massor med tid med det två mest betydelsefulla och älskade karlar i mitt liv. Allt är bra so far, hjärtat flög till USA idag, och Mr jobbar, allt är ok hittills, tills jag lägger mig i sängen, är det okej att känna så här?????

Är helt förvirrad, det är som femtiomiljoner känslor på samma gång!!!!! Usch!
Och ont i benet har jag också men never mind, jag vet knappt vad jag ska göra av mig själv!
Saknaden av hans doft, känslan av hans hud, hans tocuh/beröring Jesse för helvete! Allt, det är liksom bara så tomt, och kallt. *ryser* får sitta vaken ett tag till och kolla på tv, för så här kan jag inte ha det. PUNKT!
Plus så har han väl fått sin dos fylld av mig för en bra framtid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar