fredag 30 oktober 2015

Igår

när jag slutade så var jag så trött så promenaden jag tänkte ta vart fan inte av. När jag väl kliver innanför dörren så börjar jag röja köket, yes, snacka om OCD, det går fan inte en dag utan att jag skurar eller polerar något.

Anyway, det tog mig några timmar att röja ut allt ur vissa skåp och torka av alla ytor osv. så när Mr messar mig om att han ska skjutsa människor hem, så var jag inte ens klar någonstans och att han skulle bli seeeeen var ju inte ens att tala om, det är jag som är konstant seeeen! 

Nä han trilla innanför dörren så hade jag precis satt mig i soffan, jag var helt slut och hungrig som en idiot. Vi drog oss hem till Mr där han lagade mat till mig, sedan langades det på en film, men jag var så trött så vi hann inte med hela. Jag däckade som en sten. 

Så idag när jag vaknade, insåg att shit! Klockan är en då halv ett!! Då fick Jesse bråttom! Är ingen morgon människa! Jag hatar att behöva kliva upp ur sängen när jag sover så gott och framför allt när jag har världens finaste människa som ligger bredvid mig. Jag får inte nog av honom, eller att vila blicken på honom, han är det absolut hetaste som finns på denna jord. 
Jag sprang runt styrde upp, fick i mig frukost och massa kaffe. Sedan skulle jag väcka Mr, det smärta rakt in i hjärtat att behöva beröva honom på sömn. Det gjorde själsligt ont att ens behöva be honom att vakna. Han är så fin när han sover, samt så vet jag själv hur hemskt det är att behöva vakna när man inte vill. 

Det som däremot gör själsligt ont är att tiden alltid går så snabbt med Mr, jag hinner fan inte ens att blinka så måste Fröken sova. Sömn är dumt påhitt ibland, speciellt när jag är med Mr. Fast jag gillar ju att sova med honom :) Jag som faktiskt hade tankar på att porraloss totalt med honom, men ikke! 

Jag gillar inte när ens vardagsrutiner och trötthet tar över, i don´t fucking like! 
Jag har dock den mest finaste människan i mitt liv, det mest värdefulla någonsin, and that makes me happy :) Att han sedan faktiskt skjutsade mig till jobbet också! Seriöst! Jag har världens finaste, bästa pojkvän i mitt liv!

Ps. jag glömde säga det att maten han lagade till CrankyBitch igår was simply the best shit ever! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar