fredag 2 oktober 2015

Dags att

bädda ner sig med en näve med Snorkquile och sova, för har en heldag att se fram emot, ska försöka gå ner till förrådet och fixa det uppblåsbara nackskyddet till babe.

Har tre stycken helt sinnessjukt coola canvasmotiv ner skissade och behöver fan i mig några sådana, men har inte riktigt tid/råd med att köpa dessa, ja inte just nu i alla fall, har helt enkelt köpstopp på saker. Ska kolla hur läget ligger efter den 12 te. Sedan har jag stor ångest för att jag inte ens har gjort klart Björns tavla men måste ha inspiration till det. Samt så måste jag börja jobba med Zeppelin tavlan.

Inspiration är lika med tid, tid är fan något jag egentligen har men måste vara "in the zone" and thats hard to find right now, asch det kommer. Tyvärr alltid på jobbet *suck*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar