onsdag 14 oktober 2015

Sov

fan i mig skitskumt i natt, det känns som man inte sovit alls.
Men, fan den som ger sig. Hade redan förberett när det gäller kaffet/kläder/matlåda och allt det där, så att jag slumra en extra 30 min gjorde fan det samma.

Var klar på under 30 minuter! Yey! Det resulterade i ett tidigare tåg.
Träffade bästa Frida vid tuben och fick sällis, så min dag började mycket bra :)
Skrev upp mig på extra jobb i morgon men det ser inte ut att det fan händer ett skit på den fronten, så jag tänker utnyttja min dag med att vara produktiv istället. Jag ska se till att tvätta upp det sista, dra av mitt hem lite snabbt, samt försöka faktiskt laga matlåda för kommande dagar.

Och på tal om Frida, så ska vi fika, ja ses i vilket fall, för har lite saker till henne från Dublin.
Funderar på att ta en promenad hem i kväll, det beror visserligen på om det regnar, men det vore så nice.
Nä, nu blir det att försöka plugga lite over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar