torsdag 1 oktober 2015

Känns som

en långtradare har åkt över min kropp i 190 ett par gånger, har ont precis överallt!
Yes, kunde för mitt liv inte sova inatt, asså WHY! Var helt medvetslös, för gårdagen spenderades städandes, tvättandes, ett snabb besök på Bauhaus, promenad och i matlagningenstecken. Så när Babe kom innanför dörren hade jag bäddat ner mig i soffan och var helt slut!Vi umgicks lite, och sedan kände jag min huvudvärk och gick och lade mig, han kom efter, here is the funny part. Han kunde inte sova, så jag mitt pulver kör ut honom ur sängen efter mycket om och men, men tror ni jag kan sova?! Eh, nä! Känner mig fortfarande som ett ASSHOLE! Fucktard Jesse! Amen! Evil Bitch!

Anyway,går upp i huvudvärk deluxx, vi glor på tv, medan min panik springer i kroppen klockan närmar sig 06.00! Och huvudet är på väg att promenera någon annanstans!
Vi gick och lade oss och efter mycket mycket mycket om och men lyckades jag somna, jag har ingen aning hur mycket klockan var men alarmet gick av rätt snabbt och jag ringde jobbet i panik och sade som det var, nada sömn, no chance in hell att jag kommer in och sitter där och sover. Stor stor säkerhetsrisk!
Säkerhetsmässigt så är hade det aldrig funkat, asså bara nej, tänk om det hade hänt nåt! Så ibland så inser man sina begränsningar.
Jag vet inte om det är sömnbristen eller allt i kombination med dygnrytmen/nattjobbandet/dagjobbet osv men fuck me va ont i kroppen jag har! Så idag måste jag fan i mig SOVA! Kan kroppen bara haja det här nu!!!!
Anyway........

Tacka fan för att Babe var här för idag så hörde dom av sig om förrådet så det fixa sig på en pisskvart tack vare Babe. Evigt tacksam! Evigt Evigt Evigt tacksam!
Det var något annat jag skulle också gå in på men det har jag redan glömt, ja ja jag ska försöka styra upp lite saker nu, så allt är kirrat tills i morgon! Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar