lördag 3 oktober 2015

Så är man

allmänt nyvaken och ska ställa sig på tuben, då är det en snubbe som beter sig skitskumt, det hade ju sina anledningar.
Han fumlar med sina fickor och sedan ringer hans lur, han snackar sluddrande och betonar "kranen" samt en massa andra termer för att fixa knark. Tuben vid den här tiden är ganska packad av människor som ska in till staden och en jävla massa barnfamiljer. Vilket jag oftast inte har något överseende med, här kommer dock min moral in, kalla det va fan man vill, men att dra upp, helt synligt en massa knark framför småbarn är fan i mig inte okej någonstans!
Vart så jävla in i helvetes arg! Ingen, som vanligt vågade säga till, förskräckta föräldrar och garanterat barn, och ingen säger ett endaste knyst!
WTF!

Jag blir bara trött, för jag vill inte se det, och garanterat inte dessa barn heller för den delen.
Nä nu måste jag fortsätta jobba, over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar