lördag 31 oktober 2015

Hade så skeva drömmar i natt

drömde om att vi bodde i New York och världen gick under. Byggnader föll och det enda tanken jag hade i drömmen var, är det så här det slutar?!
Den känslan har förföljt mig hela dagen, usch!

Fick i alla fall sova, och när jag väl vaknade var det inte av väckarklockan kan jag lova utan mina underbara dundrande grannar med dubbla par träskor! Lät som en hjord med Elefanter med träskor! Ja jiiiiisesss, var ju bara att kliva upp för det går faktiskt inte att sova i det oljudet!

Har snackat massor med hjärtat, han var uppe och hoppa tidigt, så chattat lite. Ska försöka sammanstråla i veckan, sedan ser jag fram emot lördagen för då ska det lagas middag till bestie då han faktiskt fyller år! YEY!
*urk* nu är det fan segt! Ser fram emot att ta mig en långpromenad om ett tag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar