torsdag 29 oktober 2015

Jag var

Övertygad om att jag skulle ha sådan träningsvärk idag, men ikke!
Somna dock som en sten, och sovit har jag gjort! Är dock sjuktsliten. Har suttit och hällt i mig mängder av kaffe men jag vill fortfarande inte riktigt vakna. Det är ett helvete att vara morgontrött!
Sedan har jag suttit och knarkat hemnet samt blocket när det gäller lägenheter, det är inte som att jag ska flytta, men det har liksom blivit en drog. Samtidigt får jag idéer eller förbättringsförslag om man någonsin skulle tänka sig tanken att sälja eller göra om hemma.

Det är dock läskigt att se hur priserna har förändrat sedan en själv var inne i härvan, jag skulle inte vilja bege mig ut på bostadsmarknaden nu. Priserna är helt astronomiska, inte nog med att jag tyckte det när jag köpte min, men nu är dom skyhöga!
Men har snart bott här i två år, och är så evigt tacksam över den tiden. Jag älskar helt enkelt mitt hem och det tåls att upprepa det igen, hade jag haft ett arbete som jag kunnat styra just hemifrån så hade jag vart världens lyckligaste Jesse.

Anyway, jag har ett nytt projekt på G, jag hade tänkt att försöka gjuta något i gips, det är som ett litet konstprojekt hemma, jag tänker inte gå in på detaljer, men funderar seriöst på att göra ett försök. JA menar går det åt helvete så gör det, och om det funkar kommer det bli så fantastiskt coolt!
Ja det blir dock inte inom den närmaste veckan eftersom jag saknar tid till det, men kanske nästa vecka. Ska förbi Pandur och kolla om de har allt jag behöver, annars kommer jag dammsuga nätet som vanligt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar