söndag 18 oktober 2015

Idag

 på min promenad så trilla en äldre dam och slog sin skalle i lyktstolpen och vart liggande, en brutta på sin cykel var snabbt framme, samt en själv. Asså vad är det för fel på människor som bara stannar upp och tittar!!!! Vägen kantades med vuxnakarlar som bara stod och blängde, seriöst! Anyway!!
Det visade sig vara en 87-årig dam som tappade både balans och hela midivittet, vi hjälpte henne hem, hade som sagt inte alls bråttom på min rast på 2h.
Försökte verkligen övertala henne att vi skulle ringa en ambulans men hon vägrade, hennes son mötte vi i trapphuset, så hoppas han håller ett extraöga på damen.

Anyway, efter incidenten så lyckades jag promenera 7 km tills jag gav upp, för hungern var ett faktum. Försökt plugga men det går inte när man är så trött! Såååååå trött!
Jag ska bara göra lite administrativt sedan tänker jag skita i det här och gå hem.
Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar