måndag 26 oktober 2015

Fredagen

oh! ingen var så glad som jag när jag klev av mitt pass vid 20 och åkte hem, möttes i dörren av världens världens finaste man som dessutom hade lagat mat till mig! Va, jag är fan i mig lyckligt lottad! Sedan hade han löst en olycka som jag orsakat med att vara uppmärksam! NOT! Jag hade inte stängt dörren till frysen, så den hade ju frostat på i 190, men jag vart så irriterad efter att jag gjort sådant fatalt misstag så vi frostade av frysen på knappa 30 minuter! Amen!

Sedan gled vi  över till Elfving och tittade på film samt fick vin, en mycket bra kväll.
Lördagen vaknade jag uberbakis, vad några vinglas kan ställa till med!
Dock så hade det planerats att dra och handla samt en trip till Tuna, så så vart det, en helylle dag med Frida och boyfriend. Bästa sällskapet ever, behöver verkligen sådana dagar då det bara är ren fucking glädje och man skrattar tills magen går sönder. Mamma fick träffa både Mr och Frida, och hon tyckte att båda verka så goa, och dessutom är dom världsbäst so fuck yeah!

Vi kom hem till mig och började med käket medan Pita och Hjärtat trilla in, och vilken festmåltid det vart! Musslor, vin, vitlöksbröd och babes magiska Cheesesteak cups. Hade även värmt på bastun så i värsta matkoman så rullar vi ner och svettas i 190! Ska fan inte äta så nära bastun nästa gång för jiiiiisessss va mätt man var!

Frida tog sig en Obligatorisk powernap i soffan och sedan kom även Elfving förbi och drack massor med vin. Satt och kukilura fram tills närmare halvfyra innan vi begav oss i säng. Somna på ett nafs.

Söndagen var något ur denna värld! Baksmällan var ett faktum och dessutom var det även middag planerat denna dagen hos Elfving, en riktig familjemiddag.
Maten var himmelsk och även denna gång var matkoman något ur denna värld!
Men fan så trevligt vi hade! Lyckades rulla hem i köttsvettningarna och fixa min tvätt samt röja undan allt sedan i lördags och satt och vänta på att babe skulle bli klar med repet.

När han väl kom hem fick han mat, och sedan drog vi iväg hem till honom i Täby, där vi landade och såg på nya mupparna, inte riktigt min Tekopp, men kul att se en då, vi såg Captain America samt Avengers.
Älskar att bara bli upplyst över film när det gäller honom, han är som ett levande filmlexikon. Kan allt, sett allt :) Men mest av allt älskar jag att umgås med honom, för han är verkligen det mest finaste som existerar i hela universum, så det så!
Ps. and that ass!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar