lördag 21 november 2015

Är så tacksam för att jag faktiskt andas!

Skulle egentligen ut idag men var för jävla slut, helt slut, finito!
fy fan så tråkig jag är men sanning, tröttheten vann nu är klockan äntligen massor och jag kan äntligen krypa ner i sängen och kolla på ett law and order avsnitt och sova, hoppas på mer en 5 h sömn.
Jag har suttit på jobbet idag och skakat tänder, det var så kallt och vi har ju ingen som helst av tätning/isolering av våra små burar eller element så det blir sviiiinkallt, speciellt då tågen kommer in eller överlag.

Är dock jävligt glad och tacksam över min änglavakt jag hade i veckan, fan tänk om man inte hade haft så snabba reflexer, då hade jag vart överkörd! Så är verkligen glad över att jag lever! Jag måste fan ha haft någon med mig där!
Så med det tänker jag bädda ner mig och tacka för ännu en dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar