fredag 6 november 2015

Helt

sanslös dag! Inte så att jag inte överlevde, men jiiiisess it was 2 much!
Första springnotan för i år också *suck* men lärde mig verkligen en läxa!

Idag har mensvärken i alla fall lättat, jag vaknade med skiten men idag slapp jag i alla fall alvedon/ipren eller Citodon. Var väldigt lättad, SUPER Lättad!

Idag vart jag bortskämd på jobbet av en kollega, Ellie, som dessutom var utlånad från grönlinje, helt fantastisk! Inte nog med superdunder trevlig men hon rädda hela min dag med att bjuda mig på en kaffe, samt få världens dunderkram! Asså, va!
Helt superunderbar! Har verkligen dom bästa kollegorna ever, sedan gav Dino mig choklad! Mitt hjärta fan smälter för dessa underbara individer! Funderar seriöst på att baka något gott och ta med till Östermalm nästa gång jag sitter där! :)

Anyway.
Vet inte riktigt vad jag gör vaken nu, men sitter i min ensamhet och känner mig helt färdig med den här dagen, varför sover jag då inte? Varför har jag inte krupit ner under täcket? Frågorna är många och fler lär det bli.

Jag saknar honom, Han, Mr, Babe, som får mitt hjärta att klappa samt rusa i 190, han som ger mening, han som gör mitt liv så värt att leva. Han som betyder precis allt för mig. Han som kan stoppa trafiken, han som är den absolut snyggaste mest sexigaste som finns. Han som förgyller världen med sin närvaro. Han som bara gör allt glimrande, roligt, fantastisk, underbart och snuskigt plus lite till.
Han jag skulle göra allt för. Han är ren jävla kärlek. Honom saknar jag som om det inte fanns någon morgondag.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar