måndag 2 november 2015

Om jag skulle ta

en paus från allt i några dagar.
Är som sagt ostabil som bara glatta helvetet! Jag lämnade Mr och hans hem motvilligt, jävulskt motvilligt, tiden går så snabbt, för snabbt med honom. Dock så skulle han vara kreativ, och om jag hade stannat hade jag just slowed him down.  Stört honom, så nej, jag sätter inte mina egna needs före hans, och jag är bara needy just nu. Jävligt NEEDY!

Anyway, har garanterat lärt mig ett och annat i dagarna, och nu ska det bli ändring på vissa punkter. Sätter helt enkelt käppar i hjulen på mig själv, mig och babe, och sårar babe gång på gång och kan faktiskt inte såra honom p g a något nån annan har gjort mot mig, och präntat in i min hjärna, det blir liksom evil circle. Han har ju aldrig gjort något för att förtjäna att bli behandlad som skit. Det finns ingen som jag älskar så mycket som honom och varför ska han straffas för gamla spöken? Hell no, deal with the demons Woman!

Så jag måste jobba med det här, påminna mig själv konstant, att fan i mig inte hamna i cirkeln igen.
För han är det mest finaste, mest viktigaste i mitt liv och han förtjänar bättre behandling och mer därtill.
Och jag vet där innerst inne att jag är okej, är bra, dock så är det svårt när man blivit så trampad på, indoktrinerad om att man fan är helt jävla värdelös. Det sitter så hårt i, men jag fattar ju någonstans att det inte är sant.

Yeah nu rabbla jag iväg på allt, men som sagt en paus, smälta saker och lite reflektion, samt försöka tänka i andra banor, one day at a time.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar