tisdag 10 november 2015

Tog i

akt att dra på några ärenden efter kneget, vart ett pitstop på Östra, babe hade glömt matlådan,  tur för honom att han hörde av sig om det, för hjärtat messa mig om middag, så köpte lite frukt och sparade maten till honom. Så ett snabbt stopp vid Östra för att älsklingen fick mat, jag fick hångel *flin*sedan vidare till bästaste bestie.

Sprang från odenplan i regnet, men orka ta någon buss när det en då är så nära. Sedan behövde jag komma upp i mina 10 000 steg. Så yey me!
Hängde lite vid kontoret och snackade skit, det börjar fan arta sig för bestie. Very nice! Sedan drog vi oss till La Casa, och min favorit servitris jobbade, vet fan inte vad hon heter men hon är guld. Alltid en stor portion humor och så jäkla proffsig på sitt jobb.
Det är faktiskt ett av de få ställena som håller fortfarande kvalité på sin mat, ställen som vi faktiskt besöker fortfarande. En jävulsk lättnad faktiskt, för deras meny är helt fantastiskt god! Värt ett besök oavsett väder. Vi åt och snackade och fan vad jag saknat hänga med honom. I och med mina tider så är jag fan alltid medvetslös.
Visst jag satt och gäspade mig igenom allt, och matkoman var liksom ett faktum, är fortfarande sjuktmätt.
Vi drog vidare till South side där vi tog ett glas, kände liksom att det inte riktigt var läge att gå hem ännu samt så hade vi så jäkla trevligt.
Men allt har sitt slut, precis som orken, var förbi Tessie en snabbis innan jag rullade hem och är helt kaputt. Ska försöka komma i säng snart, det enda jag är lite butter över är att jag inte har mjölk hemma, aaaaw well I-landsproblem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar