tisdag 17 november 2015

Idag

Har jag kommit till insikt med ett flertal saker, så som att jag faktiskt trivs med mina kollegor och mitt jobb någonstans, för annars hade jag aldrig stannat på företaget genom 4 olika arbetsgivare/bolag. Jag tycker det är superkul med dom jag faktiskt arbetar med. 

Anyway, sedan kom jag även till en annan insikt, att vi ( jag och babe ) att det vore kul med att hitta på saker, så som bowla, bio, göra saker. Asså fatta mig rätt jag ÄÄÄÄÄÄÄÄÄLSKAR att umgås med honom och göra absolut ingenting, eller bara vara hemma hos honom och se på serier eller film. Det är bara det att jag har aldrig varit i ett förhållande där man hittar på roliga saker, han är den första jag rest utomlands med, han är den första jag gått på konsert med, sett humor med osv. 

Ja, man kan verkligen undra vad för förhållanden jag varit i under alla dessa år, men som sagt inget i närheten av Mr. Det var knappt att jag någonsin gick utanför dörren med mina X, och det var inte mitt val. Jag börjar faktiskt undra på om jag inte är någon person man tar med på "event" eller visar i dagsljus. För det var alltid ett jävla smussel eller undvikande av saker. Mr är inte sådan, så det har liksom slängt upp och ner på min tillvaro helt och hållet. För han är verkligen 100% annorlunda aldrig mött någon som honom. Vilket som sagt omkullkastar allt. 
Som sagt det vore skitkul att dra med honom på lite saker om han nu vill. 
Well nu ska jag grubbla vidare på vissa saker over and out. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar