tisdag 10 november 2015

Jahapp

Ännu en dag, men idag var det sol!!!
Ville för mitt liv inte kliva upp ur sängen alls, helt medvetslös, men tog mig upp och insåg att morgonen saknade mjölk till kaffet samt frukost, aaaaw vad är en bal på slottet!

Jag ska försöka komma iväg och handla längst kvällen men idag mina vänner är det fruktansvärt segt!
Sedan stör jag mig något kopiöst på att dessa chefer springer ute varenda dag, ja menar man känner sig förföljd! Jag saknar natten på ett flertal sätt, motionen, att man är självgående, och att chefen har framförhållning och meddelar när vederbörande kommer på besök, ja i alla fall oftast. För jag skällde ut honom ett par gånger att han kan fan inte bara dyka upp, jag jobbar! Stjäl tid från mina arbetssysslor!

Anyway, jag har bestämt mig i alla fall på att gjuta några döskallar, samt ramar så vi får väl se hur slutprodukten kommer se ut. Ska ge mig i kast med det i slutet på månaden för nu är vi på en tajt budget, det är bara le och vara glad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar