måndag 16 november 2015

Ni vet

när man är så trött så man mår fysiskt illa och vill inget annat än spy just för att man är så trött och sliten, så var det igår. Jag slocknade dock som ett ljus och sov som en stock.
Insåg idag till min fasa att jag verkligen måste ta tag i tvätten, inga som helst långärmadeskjortor som är rena! Panik!
Ombokade även en tid jag hade i morgon till i slutet på månaden, för jag kände direkt att jag ska styra upp mitt råtthål till hem. Oooooh jag lääääängtar tills jag får påbörja gjutningsprocessen! Kan den här månaden bara gå skitsnabbt!

Snackade även med morsan igår, det är ju högtid för att börja tänka på julklappar och jag är ju den som vägrar att ens vistas i butiker, i just don´t do shopping om det inte är utomlands eller online. Goda nyheterna var att vi ska satsa på något presentkort så får dom välja va de själva vill ha, AMEN!
Fantastiskt bra för min del! Yey! Vi får se hur det ser ut ekonomiskt, för det är ju en drivande faktor till extrajobb, har ju gått ner i lön ett antal tusen, vilket suger på sittsätt, men jag har faktiskt mer tid med Mr så då går det rätt jämnt upp. Hellre lycklig och fattig helt enkelt. True fucking story! Jag skulle välja kärlek över pengar, any fucking day!

Stör mig dock fortfarande på att chefen dyker upp i tid och otid på jobbet! Även igår och man börjar mer eller mindre känna sig förföljd. Aja, vad ska man göra!? Vill ha den där förbannade omplaceringen på jobbet nu!!!! FFS! Jag är så nyyyyfiken på hur dom har saabbat den för den här gången, för en sak är klar, det blir bara sämre och sämre för varenda år som går! True That!

Det var något jag egentligen skulle skriva om, men min hjärna har inte riktigt vaknat för idag, så det får bli en senare variant, nu ska Fröken dricka kaffe! Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar