söndag 1 november 2015

Livet suger ibland

utan att det ens har hänt något!
Men när ångesten tar över, och alla miljoner tankar i huvudet.

Typ som att titta sig i spegeln och bara inse att shit, shit va tiden har satt sina spår! Sedan kommer nästa tanke som, Mr undra hur länge han kommer att stanna med tanke på hur man ser ut. Andra tankar som vars fan har jag kommit i mitt liv, vad vill jag pyssla med? Har jag uträttat något någonsin som är bra. Har jag några goda egenskaper. Bla bla bla bla.

Hur orkar hjärtat och Elfving med mig, och framför allt Mr? Bla, bla bla bla ja asså allt snurrar bara på och jag mår fan inte bättre. Snackade precis med Elfving men har bara fan lust att börja grina!
Usch ibland svider det bara lite extra.
Kick in the guts, just throw me a curveball.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar