lördag 14 november 2015

Kylan har verkligen kommit till Sthlm, kände nästan snön i luften, när jag promenera idag. *ryser*
Jag har så svårt för den här tiden på året. November är en sådan mörk och låååååååååååååååång månad. Oftast vill man inte ens gå upp om dagarna, nej! Bara dra täcket över sig och lossas som ingenting och hoppas att man vaknar upp till våren.

Satt igår och skummade igenom vad jag gjort längst åren just i November, kom underfund med att jag vart på en del resor. Allt för att få månaden att gå, samt att få lite mer ljus. I år begraver jag mig i sysslor, arbete osv. Skulle egentligen bara vilja dra iväg någonstans för lite sol och bad, kanske nästa år.
Idag damp verkligen humöret ner en notch. Usch, det här går inte, alla ska vi vandra den vägen en vacker dag. Nu ska jag försöka sysselsätta mig med pussel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar