torsdag 31 mars 2016

Så kravla hon sig ur sängen idag

och mådde som en miljonstålars, NOT!
Nässprayen va helt slut, kunde inte andas genom näsan, och allmänt sliten.

Visst, jag skulle egentligen inte gadda mig när man mår som man mår, men jag hade redan bangat på tre tider innan, och idag kändes det som att proppa kroppen full med alvedon så. Tänkte om det är någon så får skicka hem mig så är det faktiskt Nelson och inte jag. I och med att det inte var något speciellt stort och ingen 4-6 h sittning så körde vi helt enkelt på. Så nu sitter det ett hjärta som symboliserar Christer, i och med att jag kallar honom hjärtat, sedan har vi ett E som står för Erik, mitt livs kärlek, och lilla Elfving.  Har dom tre mest betydelsefulla personerna i mitt liv på armen. (förutom mamma) men hon kommer få sin plats på min kropp inom sin tid. :)

Jag är så nöjd, jag älskar den! Jag har fan inga ord för det! I LOVE IT! :)
Vet att Mr inte var kanske allt för bekväm att jag gjorde den, men jag ser det så här, no regrets och jag har aldrig känt så här för någon. Klart jag säkert vart kär, men inte på det här sättet, älskat någon så kopiöst mycket, villkorslöst, kravlöst och så själsligt innerligt djupt så det går liksom inte att beskriva. Så klar som fan han ska sitta på kroppen.

Efter gadden vart det förbi ica för att handla det mest nödvändigaste som mjölk, ska handla i morgon. Orkade helt enkelt inte, så länge jag har nässpray är jag rätt nöjd. Så nu har jag bäddat ner mig och ska strax ta lite mer alvedon, funderar på att koka en kopp te.
Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar