onsdag 3 augusti 2016

Ääääääntligen!

Fick jag sova, och om jag sov!!! Var som en urvdriden disktrasa i morse, satt på bussen och somnade nästan till, men fan den som ger sig!
Kom hem och slängde in en tvätt, fixa en macka, men jag orkade knappt tugga så beslutade mig rätt snabbt för att krypa till kojs. Strax efter klockan 13 vaknade jag uberpissnödig så släpade mig upp, och sedan i säng igen, det var fan i mig inga problem att snarka vidare! AMEN! Vaknade när klockan ringde vid fem men tänkte att helvete heller jag är så trött så nu sover vi och det gjorde jag! Vaknade strax efter sju!! 10½ h!!! Den ni! Oh så jävla tacksam över sömn!

Anyway, började på mina proteinshakes idag, och jag är fan inte alls imponerad över smaken, hade det funnit något med kaffe/latte smak hade jag vart lyrisk! Men jag får ju lik förbannat dricka upp dessa för nu är dom faktiskt köpta. *urk* Aja, hoppas den med vanilj är bättre!
Jag drog även en Pw, och var helsvettig då jag kom till jobbet, och på tal om det, så har natten vart ett sådant där grispass igen. Aja, men det gick fan i mig bra, för energi har jag garanterat haft! Yey!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar