söndag 21 augusti 2016

Psyko girlfriend.

Helgen började så bra som den kunde, sov skitdåligt men steg upp och tänkte inte mer på det. Hade bestämt rätt snabbt att det inte skulle bli någon större utgång eller något annat, upp till Ica och handla samt hämta ett paket som hade legat där i 100 år. Mr kom också på kvällen och det vart serier samt en misslyckad middag bestående av skosula deluxxx. Det var dock magiskt i vilket fall, för jag fick umgås med mr och min helg startade så fantastisk bra. Oh yeah håll i er!
Vi satt och kollade på serier ett bra tag och runt morgonen gav vi fan i allt och somnade.

Lördagen kom som ett brev på posten och jag klev upp fixade kaffe och våfflor. Sedan efter mycket om och men så styrde vi upp oss, för vi skulle infinna oss i Orminge på kalas.
Fick även fina egen odlade tomater av Thomas så dagen började strålande. Lite strul med bussen ut men vi lyckades ta oss till kalaset. Fick mat och massa trevligt sällskap, hade riktigt trevligt, och trodde först inte att vi skulle vara så långvariga men runt 02 så gav vi oss tillslut mot staden, vi fick skjuts så det var mer än uppskattat.

Anyway, när vi kom hem, det var här någonstans allt gick så fel som det bara kunde, vi var rätt runda om foten så det gjorde inte saken bättre. Anyway, ett tafatt försök till hanky panky på fyllan, det var bara helt fel. Sedan så kom det en fras som bara fick mitt självförtroende att dö just då, och sedan tog det hus i helvete av psykogirlfriend. Fick ett utbrott av dess like då jag kom ur duschen, och idag så skäms jag bara utav helvete. Har visserligen bett om ursäkt, men ni vet man mår fortfarande dåligt över att man sårade den person man älskar mest i denna värld.
Det uppstod som sagt tjafs och jävligt dålig stämning, vilket inte gjorde det bättre av en massa alkohol inblandat och det vart liksom bara skit av allt ihop.
När det t o m blir så tydligt när man sover tillsammans och det liksom inte är som det brukar vara, ja då är det fan illa. Vaknade bara i tårar, jag avskyr sådant här, och jag avskyr att bråka, tjafsa.

Som sagt, han fick sig en rejäl kopp av psyko igår, och jag vet inte hur jag ska någonsin kunna make it up 2 him för jag är inte så här, jag fick något jävla psykbryt i min hjärna som bara resultera i ett pissljummet bajs och jag mår verkligen så jävla dåligt av det här. Jag har visserligen en röv som svider och ett fint litet märke också men jag hade nog föredragit 100 piskrapp just nu för stupid och för Frökens dumhet.
Ett ruskigt dåligt avslut på en helg som började så bra, samt ruskigt dålig början på en ny vecka.
Jo rå, jag ska krypa in i skamvrån igen samt hålla en jävligt lågprofil när det gäller allt just nu. Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar