torsdag 18 augusti 2016

Igår

kändes det som att jag nästan kunde nudda molnen för dom tycktes ligga så lågt. Fullmåne var det också så jag undrade hur skevt det skulle vara på stan i natt.

Jag har i alla fall fått sova, som en stock! Det är fan i mig världens humörhöjare deluxxxx! Hade dock ingen lust att kliva upp ur sängen, eller vakna upp till känslan av magknip, hade bara lust att stänga mig inne från världen!

Oh frustrerande deluxxxxx!
Anyway, måste verkligen dra mitt ass och handla, för jag saknar allt hemma, orken är dock som bortblåst och jag skjuter bara upp problemet.
Ni vet livet!

Sedan så fyller man snart år också och jag har väl kommit till den punkten att jag tänker ignorera den dagen helt fullkomligt och låssas som det regnar. Får bara ångest av sådana saker.

Hade jag fått sluta nu hade jag somnat på en gång är helt slut! Ögonlocken känns ubertunga och jag vill bara gosa ner mig och få sömn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar