måndag 22 augusti 2016

Har världens bästa man

oh yeah, har verkligen den finaste människan i mitt liv. I love u!
Mr dyker upp på jobbet och de knutar som jag hade i magen försvinner. Får bara hålla honom nära, sammet för själen!
Usch ska aldrig mer någonsin få nån jävla kickflipp i skallen på fyllan och vyllan. Nä, konsekvens tänk deluxxxx.
Mår i alla fall mycket bättre! Dock så mår min arm inte lika bra, tror, eller nä, vet med största sannolikhet att jag har en inflammation i höger arm. Lik den jag hade sist, dock så är smärtan större den här gången, den liksom börjar i axeln och slutar i fingrarna. Jag kan dessutom inte lyfta armfan som jag brukar när jag jobbar för då jävlar skriker jag av smärta.
Det var rätt intressant att försöka jobba med vänster då man är högerhänt, men det gick, inte lika smidigt men det gick.

Det blir ju att dra på hästliniment på skiten, och knapra smärtstillande och inflammatoriskt hämmande tabletter den närmaste veckan, för jag vet i princip vad läkaren kommer säga. Sjukskrivning, vila och dessa tabletter jag äger och har. Och sjukskrivning är verkligen inget alternativ i dagens läge.  Sedan har jag alla dessa zonsalvort och voltaren gel saker, som visserligen är helt värdelösa men men det blir bra, jag får helt enkelt koncentrera mig på vänster arm och hand.
Får väl ta ett snack med B nu på morgonen och informera om läget, kommer gå på halvtakt denna veckan. Joy to the world.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar