fredag 12 augusti 2016

Trodde inte

det skulle vara möjligt att ta sig till jobbet idag, hade en fruktansvärd huvudvärk i morse när jag kom hem. Tog mig som sagt hem, och möttes av att alla lampor var tända, samt att ens karl ligger utslagen på soffan *ler*
Väckte Mr försiktigt och fick honom i säng, han var helt borta, när jag väl hade fyllt på hans vattenfalska och bäddat ner honom, så pussa jag på honom och då gnyr han till och säger nej, nej, nej gång på gång. Han är fan universums sötaste t o m när han är bakis och fortfarande full *flinar*  Han somnade dock på två röda.
Jag vaska av mig allt som hette smink osv. Sedan så stirra jag bara på köksbordet som var fullt med godis och världens finaste mjukisdjur, denna människa va! Asså jag har inte ord! Love him!  Efter mycket om och men så kröp jag ner och däcka.
Jag sov som en stock, vaknade upp dock till världens huvudvärk som dessutom övergick i migrän, men fan den som ger sig, två alvedon, en koppkaffe och en macka och sedan sängen igen i några timmar så kunde jag ta mig upp. Visst illamåendet är fortfarande där, och det känns som man har gått igenom en mangel, men tog mig till jobbet och nu hoppas jag innerligt att jag står ut och att inte migrän helvetet blossar ut.
Jag ska verkligen bara försöka hålla mig lugn och dricka massor av vatten.
Over and out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar