onsdag 31 augusti 2016

Då landa man på hemmaplan

igår, efter att inte vart hemma på ett par dagar. Kändes skönt och skumt på samma gång. Anyway, igår tog jag tillfälle i akt att laga mat, visst det var allt annat en lätt, men de gick sakta. Gjorde dessutom långkok av köttet jag fick av hjärtat, så det stod och puttra i 4h men måste säga det, de va gott :)
Just det, fick även hemmalagad lasagne av Mr här om dagen och det var fan i mig himmelskt!

Första pwn är i alla fall avklarad för den här veckan och det känns gött! Skönt att få röra på fläsket, för dessa sjukade dagar har jag fan i mig ätit och lite till! Känns som jag gick upp 20 kilo på nån dag! :)

Aja, usch har ångest för min födelsedag om några dagar, känns inte allt för skoj. Aja det är en dag.Ha överseende med alla stavfel, jag saknar ett finger så det går inte allt för snabbt att skriva.
Har väl inte allt för mycket att berätta, det är som det är. yey!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar