tisdag 9 augusti 2016

Ni vet när klockan

bara springer iväg när man kommer hem och ska varva ner efter natten, *suck* ja jag borde fan sova för länge sedan!

Jag vet dock att lägger jag mig på en gång blir det katastrof! Jag ligger där och det kryper i kroppen!
Morgonen va väl så där, saknade B som aldrig dök upp, så nu är jag lite orolig om han är sjuk.
Aja, idag ska det lagas matlåda och i sedan ska jag försöka hinna dra av mitt hem lite.

Sedan började min bankdosa strejka så jag måste fan snacka med Mr eller hjärtat och rådfråga dom om saken, om det är kanske batteriet som måste bytas eller så on. Aja, det blir säkert bra.

Shit va trött jag är! Asså inte bara trött efter jobbet men trött som att jag behöver semester helst igår!
Aaaaw well 98 dagar kvar. Nu håller vi tummar och tår att hälsan håller. Fick boka om mina tider till läkaren till september, har helt enkelt inte råd denna månaden. Shit happens, fan prioritera hotellen istället, faktiskt.
Ja, nu ska jag vaska av mig sminket, och håll för helvete tummarna för regn idag! Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar