onsdag 17 augusti 2016

I Måndags gick jag av

och var dödstrött när jag väl tog mig hem, väl där så däcka jag på en gång, jag var så slut. Fick sova runt 8 h och det behövdes verkligen! Lagom till morgonkaffet så kom babe innanför dörren, färdig jobbad. Jag Styrde upp mig och vips var vi på väg mot staden och La Casa.
Det vart ett break i vardagen med godmat och framförallt männen i mitt liv :) Efter middagen så gick vi till Southside för en öl, men dom stängde vid midnatt och vi ville inte riktigt hem så vi hamnade faktiskt på söderbiljarden, där vi naturligtvis lirade lite biljard samt shuffleboard. Jag kan med rakarm säga att det är garanterat inga spel för mig, jag suger helt enkelt. *suck*
Anyway, det var dock en då kul att prova och testa och som sagt sällskapet var det allra bästa.

Anyway, vi drog i alla fall hem nångång sent, och däcka rätt fort, jag var skitbakis när jag vaknade och speciellt svinhungrig. Fantastisk som Mr är på alla sätt så fixade han frukost till oss båda.

Dagen spenderades med Mr i soffan och bara med massa mys och serier, har dock superdåligt samvete för att hållit honom från sitt jobbande med musiken. Rent egoistiska skäl är jag superglad men mest ångest faktiskt för att stulit värdefull tid.


Anyway, annars händer det inte så mycket, förutom jo just ja, jag snackade med mamma för nån dag sedan, jag tror hon vart rätt chockad.
Jag brukar ju inte kunna få henne ställd längre men det vart hon ta med fan här om dagen då jag lyckades kläcka ur mig att jag vill inget hellre än att gifta mig, yes hör och häpna! Gänga mig med Mr.
Jag har ju som sagt kanske inte vart urypen då rå, som vill ha ett papper på skiten, och trott på dvs giftemål osv. men oj vad det vart annorlunda när man möter en person man inte vill leva utan under några omständigheter, som man skulle kunna göra vad som helst för. Som man vill dela sitt liv med, som ger en mening och som är en stor anledning varför man vill kliva upp om dagarna samt varför man är så löjligt lycklig och glad. Och som, ja listan kan göras så jävla låg. Orsakerna är fler, många, massor.

Jag har liksom inte riktigt förstått innebörden av det, förän nu, med Mr.
Nu hajar jag min farsa t e x. Jag förstår precis, det kan liksom inte vara mer kristallklart.
Jag vill alltid vara där för honom, oavsett om det är dans på rosor varenda dag eller när det inte är det, det finns fan ingen annan som Mr, det finns ingen annan jag vill ha, det finns bara Mr.
Det är bara så, vad jag har upplevt med Mr har jag bara kunnat drömma om, jag visste faktiskt inte riktigt vad kärlek var innan han kom in i mitt liv, så känns det i alla fall. Att bara älska någon så villkorslöst galet mycket!

Nu ska jag bara överraska honom med ett riktigt frieri också, och det får ta den tid det tar men något romantiskt eller coolt ska det bli, även om jag kanske inte äger och har ett enda romantiskt ben i kroppen. In time in time.

Anyway, morsan vart faktiskt sjuktglad och ganska så jävla uberchockad *flin*
Fan måste faktiskt försöka ta mig ut till henne någon dag, kan ni fatta att det är mer än 6 månader sedan vi sågs! Och hunden för helvete! The dog! Ja, det börjar ta med fan bli dags!
Nä nu är det fan i mig dags att kirra det sista innan det är dags för sista delen av dagen over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar