måndag 15 augusti 2016

Just nu är bitterheten på topp!

Gårdagen avslutades med en tom mage men bredvid universums mest hetaste och underbaraste man! Stod utanför Ica i en kvart, men då ingen hade dykt upp så antog jag att personen hade fått förhinder eller försovit sig, det visade sig vara det sistnämnda.
Anyway, Mr gick upp vid 14 och lika så gjorde jag för jag var dödshungrig! Och sedan kom huvudvärken! YEY! Babe fixade frukost och sedan så bänka jag mig i soffan där jag låg ett bra tag. Mr hann t o m laga matlåda åt oss båda, han är bara för underbar! Sedan så drog han sig iväg till jobbet och jag satt kvar, sysselsatte mig med dammsugning och lite annan städning sedan så försökte jag förgäves sova, men min kropp strejka, verkligen ett sätt också!
Så det är inte mycket jag sovit igår.

Anyway, tog mig till jobbet, och när jag väl kommer hit så mår jag riktigt pyton!
Ni vet när man är så trött så man mår illa! Ja på den nivån, sedan springer man in på toa och spyr! YEY!
Men fan den som ger sig, jag vägrar sjuka mig! Natten har varit helt sjukt jobbig!
Det som vart positivt är samtalen från Babe, matlådan och chatten.
Selecta kan också dra åt helvete! Behövde verkligen socker och cola i mängder men fick varken mina flaskor eller pengar!!! Jävla skit!
Aja nu ska jag göra något. Over and out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar