söndag 14 augusti 2016

Tredje dagen med huvudvärk

Nu tycker jag faktiskt att det får vara nog!
Jag har försökt allt, äta nyttigt, röra på mig, dricka massa vatten och tagit mina mineraler och vitaminer, sovit någorlunda osv osv.
Så vaknar man upp till ännu en dag med huvudvärk! Jag trotsa dock den och drog av min mil idag, alla bäckar små.

Anyway, hade dock en väldigt porrig dröm, inte nog med att jag och Mr var på sexklubb, vi lekte nog igenom varenda sexgunga/möbel som de hade inklusive en jävla massa bdsm saker, sedan hade vi världens hejarklack, jag vet! Ha ha! Helt stört!
Sedan hamnade vi på någon sexcamp, och där var det samma sak, hejarklack, och en jävla massa sjuka kurser vi tog, sedan hamnade vi i en sexvideoinspelning i någon industrilokal, det var visserligen jag och Mr och en jävla massa andra människor som knulla med varandra. Ja ni ser helt sanslöst vad man kan drömma om.
Så ni kan ju gissa om jag fick duscha kallt när jag väl vaknade idag!

Annars så händer det inte så mycket, och det kan lika gärna få vara så, bara den här jäva förbannade huvudvärken kan ge med sig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar