tisdag 2 augusti 2016

Jag sover tydligen i ertapper

numera, 3 h åt gången, och är det någon som äger och har en trasig dygnsrytm så är det jag!
Gick av i söndags, och jag va helt slut. Jag kommer inte ihåg så mycket mer än att jag somnar på dagen och vaknar upp när Babe ringer och väcker mig klockan tio på kvällen! Jag var så sur! Arg och ilsken på mig själv, för jag har minsann lyckats sova igenom varenda jävla larm, hade t o m ställt ena klockan vid dörren, ingen reaktion what so ever! Så det var den dagen! Missade även och hämta ut mitt paket! Joy!
Dock så räddade Babe hela min kväll/natt med att komma ut och hämta mig, sedan åkte vi hem till honom, som jag bara saknat att hänga med honom och i hans hem! Han lagade också pannkakor, som var som balsam för själen, och han koka sylt, men den vart mer krämig, men det var helt perfekt! Himmelskt gott ska ni veta! Jessusss!
Sedan vart det fysiska aktiviteter och jag vet for a fact att hans grannar måste hata mig *flin* och hans manliga grannar lär undra vad han har för skilles! God damn, this man knows how 2 fuck!

Babe var trött och jag bäddade faktiskt ner mig med honom, även om jag inte va ett dugg trött, men vart seg och tillslut så somnade jag, väl efter knappa 3 h tyckte min kropp att det var dags att kliva upp, jag var PP med andra ord, PISSPIGG!
Jag satt och skrotade lite framför telefonen men slog på netflix och börja plöja igenom serier. Räddare i nöden! Babe kom också upp och frågade om det var hans fel att jag låg i soffan, far from it! Kunde bara inte sova vidare, inte så konstig med tanke på hur urkukat det vart dagen innan. Aja, jag gled ner och handlade vid ett tiden, och allt var tyvärr slut till min besvikelse. Fick improvisera.
Kokade kaffe till babe och ställde mig och diska, jag började krokna.
Mr klev upp till sin superspeedade flickvän, som verkligen var up in his face i princip hela tiden. Babe! Babe! Babe!!!!!!
Stackaren! Sedan drog han iväg till jobbet, jag slängde i mig mat och det var då tröttheten kom i ett naffs, det var som att gå in i en vägg, pang!

Så jag kämpade med de återstående minuterna av Bones sedan gick jag och tokdäcka! Jag vet faktiskt inte vad klockan var när Mr kom hem och väckte liv i mig, men var i alla fall på bra humör, och jag somnade naturligtvis om! Låg liksom vertikalt över sängen med benen som vette mot rätt håll, men låg där som ett dött kadaver, Mr tog nämligen en bild, jag skulle bett honom skicka den till mig så hade ni fått sett något så galet! Hade dock skylt vissa delar men en då! Såg verkligen helt GALET ut!
Mr kom och väckte mig andra gången och då tvingade jag mig upp. Paket för helvete!

Så Babe gjorde kaffe, asså den här lyckan med den här mannen! Vi såg något avsnitt av Gilmore och sedan drog vi iväg mot Videon för att hämta paket. Evigt tacksam faktiskt!
Vi landade hos mig och då ställer sig universums finaste karl och lagar middag till mig! Va! Asså jag börjar snart grina för han skämmer verkligen bort mig! Jag styrde upp mig undertiden maten lagades. Sedan vart det fysiska aktiviteter igen *flin* och efter där någonstans så slog tröttheten mig, hade kunnat bädda ner mig just där och då! Helt slut som artist.

Vila! Ha ha!
Eh nä, Mr skjutsade mig till jobbet, där jag först och främst insåg att inget är gjort, nada, och dessutom skreks det ut att det var mätningar denna vecka! Joy!
Så i natt har jag säkert slitit för 4 personer, jag har dragit av utrymmen som inte ens tillhör natten, men det är fan ingen annan som gör något så lika bra, och jag vägrar att skiten faller på mig, och att vi inte får godkänt bara för att hela styrkan har kastat in handduken för i sommar! Över min jävla döda kropp!
Visst jag får inget tack för det, och många kan tycka att man sliter i onödan vilket är sant till en vissdel för man har världens mest otacksammaste jobb. Men att jag får skit, nä det går jag inte med på! Fuck that, och dessutom som visar sig när vi väl betygsätts. Nä, det finns liksom inte!

Är dock helt slut, och om jag inte har någon inflammation i kroppen slutet av denna vecka så är det ett under. Nu lääääängtar jag till att klockan ska ticka på! Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar