onsdag 7 november 2018

I Måndags

Så hade jag och hubby Date night.
Det började med en middag på Ankaret, och då tänker alla säkerligen va fan! Ankaret!
Yes, just Ankaret. Dom har skitgod mat och det är hemma. Framförallt så var det väldigt nära till Biograf Grand. Superlänge sedan jag var där, så mysigt! Bästa Sus fixade världens bästa sittplatser till oss, och se för bövelen Bohemian Rhapsody!!!!  Helt fantastiskt bra! Sevärd 100%
Dessa två timmar och lite växel gick så snabbt, så fantastiskt bra!
Efter en magisk bioupplevelse så snubbla vi in på A igen och träffade Cassie, Johanna, Hjärtat, Victoria och lite andra människor. Sjukt trevligt att bara sitta och snacka bajs. Så visst vi hade första halvan av vår date night till oss själva men sedan vart det häng med alla andra.
Vi kom hem på nattkvisten och hade lite fysiska aktiviteter, fan va våra grannar måste hata oss! 😂😂😂 Nu är den där jävla Erik i farten igen och hon skriker! Ingrid! VI MÅSTE FLYTTA!
Aja, det var fan i mig bra, men ack så ont jag har överallt idag! But worth it! ****flin***** Min man kan han 😍😝
Jag ställde mig och lagade lite ägg och bacon och till det såg vi ett avsnitt av Kidding. Se den serien!!! Satan i gatan va bra den är! Jag som aldrig har varit ett större fan av Jim Carrey, men seriöst han gör den här rollen helt fantastiskt bra! Serien är liksom rätt mörk, men med en rejäl dos humor i. Se den!
Sedan gick vi och lade oss, och jag kan säga att jag sov som en stock! Jösses va jag sov, så pass att jag vaknade idag och insåg att jag måste ha legat på samma sätt ett bra tag för jag hade ont i kroppen. Ja asså det hade jag även av sexet, but soooooo worth it!
Anyway, babe satte igång med studion igår och hann väl ett och annat, han mumlar på rätt bra när han är irriterad 😉 men efter mycket om och men så gick det bra. Sedan kom Fredrik och Frida förbi och vi satt och snackade lite, det var trevligt som fan. Frida skulle upp tidigt så de små hjärtegullen åkte vidare hem.
Puddin drog och handlade runt kvällen och jag drog till jobbet. Här har det ju hänt det ena med det andra och inte en lugn stund. Dock ingen Jonathan idag men jag tror helt enkelt att stackaren ligger hemma sjuk, han såg inte alls kry ut när han var förbi mig sist. Får se om han kommer förbi senare idag.
Nu hoppas jag bara att dessa två återstående dagar går fort så jag får lite helg!
Over and out,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar