lördag 17 november 2018

Ni vet

när man är så exalterad över att man hittar både Julklappar och födelsedagspresenter som enbart är så klockrena och äger till sina nära och kära, ja då blir man fan i mig lyrisk!
Jag firar ju inte jul precis, nope tycker det är gräsligt med alla tomtar och julstress, maten bla bla bla.
Men däremot när man får skämma bort sina nära och kära, det är fantastiskt! 😍
Nu har jag visserligen åsikter om Julklappar också, men i år då jävlar smäller det!
Hitta en helt ubercool liten sak till Elfving, den kommer hon dessutom att ha användning av.
Sedan så skall hjärtat få lite smått och gott. Puddin skall få sina förbannade strumpor.
Men jag ser faktiskt fram emot när han öppnar sin födelsedagspresent, jag har ju fått med Elfving på ett hörn och det kommer bli EPIC! 💗

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar