fredag 9 november 2018

Vi skall

gå på konsert! Yes, efter timmar så fick jag äntligen tag på Rammstein biljetter.
Jösses, satt ju vaken ett par timmar för det, och när klockan närmade sig 10.00 var jag redo, men eventim så höll i hela skiten, biljettförsäljningen borde ju fattat det vart tryck! Klockan tickade på när jag väl började, och det var fan i mig inte för än halv tolv, tolv, jag fick biljetterna. Var jag trött eller var jag trött!
Vart utslängd från sidan ett antal gånger och då hade jag en då kommit så långt som till betalningen när det bara började om från början. Jag vart vansinnig, så nära men en då så långt borta. Efter femte försöket gav jag upp datorn och förlitade mig på mobilen istället och där gick det.
Helt utmattad och medvetslös kröp jag ner till Puddin och somnade i ett nafs.
Jag har suttit och köat för Sweden Rock biljetter, kört förköp på Guns and Roses men t o m då har det gått smidigare, och på några minuter, det här var helt enkelt bara sämsta ever! Så sämst sida har jag aldrig varit med om! Kraschar, startar om, slänger ut en osv. Släpper man biljetter till ett större band så får man ta med fan se till att kunna hålla trycket. Det jag tyckte var konstigt var att jag var inloggad och startklar sekunder efter 10 men en då så tog det fram tills klo. 12 att få biljetter.
Aja nu skall vi gå i alla fall, November vart ta med fan en fattig månad kan jag lova!
Puddin och jag skall även börja planera 2020 semestern, för då blir det Miami och New Orleans. Dags att börja spara Cash Deluxxxxx.
Om ca 2½ h får jag gå hem, about time för jag är trött nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar