torsdag 8 november 2018

Känner

mig helt slut, dränerad.
Att försöka arbeta i konstant motvind eller uppförsbacke gör fan inte underverk för humöret. Usch, va frustrerande det är! Jag är så trött.
Anyway, ser fram emot att ha lite ledigt i helgen, egentligen vill jag bara dra täcket över mig och säga väck mig i vår, men det går inte.
Det skall bli trevligt att bara umgås med lite människor och försöka fokusera på något annat än just jobb. Sedan jag vart facklig, ja jag vet inte, det känns som saker går snigelfart i alla fall när det gäller förändringar till det bättre. Våran grupp går på knäna, ja vi kokar soppa på spik helt enkelt. Inget fungerar, och när det gör det är det fan i mig 1 styck arbetsdag av 354 dagar. Då blir man chockad deluxxxx.
Aja, 1 arbetspass kvar, sen ledighet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar