måndag 26 november 2018

Vilken helg!

Jösses va fort den gick!
Torsdags så åkte vi iväg till Ikea med mamma och Kalle. Vi skulle egentligen inte ha något men den planen gick inte så där bra. Anyway kort och gott var det kul att umgås med mamma och Kalle, jag hade en bra dag även om jag och puddin va helt slut. Vi lyckades fixa en födelsedags present också så way us!
Fredagen kom som ett brev på posten och jag gav mig iväg för att fixa puddins födelsedagspresent, vilket projekt det var! Jag var helt svettig när jag kom hem, sedan började projekt slå in presenten också. Jag har inga problem att slå in stora packet men en superjätte kartong! Eh, nä! Det var inte den vackraste men det gick! Utöver det revs det av hemma och sedan kom Elfving förbi och vi åt tillsammans. Resten av kvällen vart fan inte alls bra, men jag orkar inte gå närmare in på ämnet.
Efving drog hem och ja vi kom i säng sent.
Lördagen kom Renata och det var full rulle, mycket trevligt och stämningen var på topp. Trodde faktiskt att hon skulle lida supermycket av Jetlagen och om hon gjorde det så dolde hon det superbra!
Anyway, det vart födelsedagsfirande på OT med en jäkla massa människor, helt fantastiskt! Träffade Anna och Mattias som jag bara älskar, asså dom två va! Fantastiska människor!
Hjärtat, Mattias O osv osv osv osv. Asså jag kan ju namedroppa tills jag dör. Sedan så lyckades vi få med Fronken med Frida också och jävlar i min lilla låda va jag fick skratta. Vi var tydligen OBS klassen enligt Fronken, som sagt jag kan bara garva! Jag får fan ont i magen bara jag tänker på det! Anyway, Sedan hamnade vi på A och på övervåningen vars jag inte har setat sedan dacke red förbi! Men kul va det. Det var fan länge sedan man fick skratta så mycket.

Söndagen kom allt för snabbt och dagen började med frukost bestående av hummersoppa och en hel hummer på patricia. Mycket trevligt! Fantastiskt gott!
Fick sådan matkoma så har faktiskt inte ätit i natt! Say what! Yes, är fortfarande supermätt.
Sedan skulle mannen jobba och jag drog iväg till bestie, fick en tidig julklapp! Fick en vinterjacka och är evigt evigt tacksam!!!
Sedan va jag tvungen att dra till jobbet och det var tungt idag för gissa vad som började igår!? Jo Fittan den blöder! Sjukt irriterande :/ Aja får väl helt enkelt stå ut.
Vi får se hur veckan blir, den började ju bra i alla fall. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar