lördag 3 november 2018

I morse

fick jag umgås lite med universums hetaste man, gjorde faktiskt min helg. Sedan såg jag två supersöta ekorrar utanför oss, asså jag har sett dom förut, men dom är sååååååå söta!!!! Hann dock inte få med dom på bild, men suuuuuuuuuuuuuuupersöta!!!
Anyway, jag har fått sova, satan i gatan! Bara det är ju en humörhöjare deluxxxxx. Efter veckan som varit har jag sjukt ont i kroppen, men vet ni vad, det är okej. Längtar till på Måndag för jag har lyckats fixa datenight med hubby, det blir middag och sedan bio. Bara vi två, för vi behöver det, så det så. Tittade igenom schemat och vi är för fan uppbokade på dvs fram tills slutet på December. Är det inte det ena så är det det andra. Så mycket saker som händer men så lite tid. Kommer behöva 6 månaders semester snart helst två gånger om året.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar