söndag 4 november 2018

Oh vi har bokat

Stugan i December!
Bara jag och Puddin i ett snötäckt dalarna! Ja, jag hoppas i alla fall att det är snötäckt. Fast nu när jag tänker efter spelar det faktiskt inte så stor roll. Vi kommer åka dit!!!!
Älvdalen är helt magiskt, jag har bara positiva ord för det stället. Det är liksom bara kärlek på högnivå. Jag blir liksom helt varm i kroppen, rörd, bara jag tänker på stället! 
Oh , jag kan verkligen knappt hålla mig, kan dessa veckor bara gå snabbt nu! 😍😍😍
Förövrigt har helgen gått rätt snabbt, vilket är tacksamt. 
Jag har sett en massa utklädda människor, men priset togs faktiskt igår när en kille runt 25 års åldern ca 160m hög rätt rund gick runt i en heldräkt. Han var utklädd till en haj, skitsöt! Han verkligen fyllde ut sin dräkt och bara strutta runt, hans pojkvän var inte lika cool, tyckte faktiskt att han kunde ha matchat i någon djurdräkt där med. Tråkigt med vampyrer. Aja, men hajen gjorde fan min kväll. Skitsöt liten köttbulle haj! 
Vi skall också på maskeradfest nästa fredag, får se om sminkningen och min idé är något att ha, vi får se. Temat är skräckfilm, och det blir garanterat inge med vampyrer osv. Nope. Tråkigt. 
Tänkte först sminka mig till The Nun men gav upp den idén rätt snabbt. 
Måste dock till buttericks och handla lite smink. Skulle det skita sig så kan jag ju alltid ta på mig Uniformen det är nog med skräck med den. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar