tisdag 13 november 2018

Störigt

och irriterande, när man kontinuerligt försöker att få arbetsdagarna att gå utan någon som helst material. Råga på det, så blir man bokad på möten varenda lediga dag man har, och det är inte okej. Jag måste få vara ledig ibland. Det blir liksom för mycket, och dessutom är jag uppbokad den 23 med massa annat så det mötet får jag helt enkelt hoppa. Jag börjar seriöst ruttna på att ta av mina lediga dagar. Inte ok.

Idag är jag ledig, tanken var ju att åka och träffa mamma men i och med att vi har ett hem som håller på att förfalla, och jag måste städa, vilket hon tack och lov hajade, samt laga matlådor för resten av veckan. Ja då får det bli en annan dag. Det är så smutsigt, usch mår så jävulusiskt dåligt när det är så.
Hade visserligen spenderat dagen med att göra något mer produktivt men nu är det som det är. Städa måste vi innan jag blir galen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar