onsdag 28 november 2018

Idag

är tydligen ingen bra dag, nä.
Jag är så fruktansvärt trött, jag har sovit sjukt sopigt och dessutom rasade magen när jag kom till jobbet och nu mår jag skitilla. Jag har inte ätit något konstigt, och inte druckit något konstigt, men jag mår fruktansvärt illa. Bajs.
Ogillar kombon, illamående och trött.
Anyway, jag är dock glad över att Renata har kommit ut idag igen, så hon inte sitter hemma hos oss och degar, snacka om att ha en tråkig resa. Vi jobbar ju så idag leker hon med Mattias och dom har varit på konsert, vilket är bra! Igår var det ju heldag med Elfving så jag är glad/tacksam över att människor engagerar sig så hon får en helt fantastiskt bra vistelse.
Jag bokade om min stötvågsbehandling i går, till på Torsdag, börjar få känningar i fothelvetet igen. Urk. Men det skall nog gå bra, vägrar liksom ge mig.
Ska bli skönt att vara ledig i morgon bli bortskämd med frisör och slutligen mys med hunden. Skall ju även vända dygnet så jag är måttligt road.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar