tisdag 27 november 2018

Idag

vaknade jag upp i mitt eget blodbad.
Jag är så leds.
Gjorde inte många knop, dammsög och fixade undan lite saker hemma sedan var det ju dags att dra iväg till gruvan igen.
Arbetspasset har gått helt ok, men jag är trött. Jag skall inte gå upp 17 om dagarna när jag dessutom har lagt mig sent, jag fungerar väldigt dåligt på allt för lite sömn. Skyller enbart på bertabritta som förpestar ner mitt liv. Jag får ju inte sova, då jag har så förbannat ont. Skall förbi apoteket i dagarna och hämta ut mina god damn jävla droger.

Annars så kom jag på idag att jag har inte alls en skitvecka! Jag har ju faktiskt tagit ledigt av en anledning, inte nog med Fronken så Renata. Så det blir arbeta 4 dagar denna vecka, vilket jag inte gnäller över! Whoooo!
Längtar till när jag har huset för mig själv, då jag kan riva av och efter det sjunka ner i soffan och spela Zelda.
Anyway, så där försvann min ilska! Bra vecka! YEY!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar