söndag 18 november 2018

Tyckte det var

konstigt att jag frös så mycket igår, och som sagt när jag kom hem fortsatte det. När jag väl vaknade kände jag mig stelfrusen och skakade av kyla. Vi har inte direkt kallt hemma hos oss, men när jag tog en varmdusch och det inte vart någon bättring så tog jag helt enkelt febern och se på fan! FEBER!
Två Alvedon och en panna kaffe samt ner tvingande av frukost så drog jag mig till jobbet, och det har verkligen inte varit ett lätt pass, snarare skakande av just feberfrossa varvat med tabletter. Fick tvinga i mig middag.
Är dock ledig idag och skall försöka att inte göra ett piss, ja förutom att tvätta lite men nä, ligga i sängen och bara ta det lugnt. Det är planen i alla fall, sedan att jag borde städa och laga matlådor ja det är en annan femma. Ja, ja en dag i taget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar